Informatief

Allergie.startpagina.nl

De allergiepagina is een zo compleet en actueel mogelijke pagina over alle zaken rond allergie! Van aandoeningen tot oplossingen en ervaringen.

Allergie.startkabel.nl

De beste linkverzameling over allergie. //allergie.startkabel.nl heeft reeds gevonden wat jij zoekt!

Allergie.beginthier.nl

Grote verzameling links over allergie.

zorggidsnederland.nl

De verzamelplek voor alles wat met zorg te maken heeft.

Keuze.nl

Onafhankelijke zorgverzekering vergelijker, zorgverzeke-ringen vergelijken op basis van de premie, kortingsacties, prijs/kwaliteit verhouding, vrije zorgkeuze, vergoedingen en medische acceptatie.

Independer.nl

Independer.nl wil een betrouwbare partner zijn bij het nemen van belangrijke beslissingen. Dat doen zij onder meer door een veelheid aan data terug te brengen tot praktische informatie die aan de consument gepresenteerd wordt.

Gezondheidsplein.nl

Onder andere informatie over eczeem, constitutioneel eczeem, zonneallerige, hooikoorst, dermatitis, psoriasis en jeuk.

Overstappen.nl

Zorgverzekeringen vergelijken. Hier kunnen bezoekers zien of ze geld kunnen besparen op hun zorgverzekering en welke behandelingen eventueel vergoed zouden worden.

Handschoenallergie.nl

Handschoenallergie.nl beschrijft de 2 allergievormen welke door onveilig (medische) handschoenengebruik kunnen optreden: latexallergie Type I en allergische contactdermatitis Type IV.

Zorgverzekeringwijzer.nl

Zorgverzekeringwijzer.nl is een onafhankelijke vergelijkingswebsite

Instituuthaarengezondheid.nl

De specialiteit van Instituut Haar & Gezondheid is haarkleuring met 100% natuurlijke producten.

Allergiebehandelen.nl

Op deze website vind je informatie over de oorzaken, symptomen en behandeling van anafylaxie.

Pollennieuws.nl

Actuele informatie over pollen, pollenplanten en hooikoorts met videofilmpjes.

hooikoortsradar

Actuele informatie en achtergronden over hooikoorts met videofilmpjes.

Ingrediënten Informatie Nederland (INN)

Gezondheid is voor veel mensen een steeds belangrijker thema geworden. Maar wat als “de” gezondheid hapert en je te maken krijgt met een voedselallergie.

IIN en VAP samen

Voedselallergie.nl

Al 30 jaar zijn we een patiëntenorganisatie voor mensen met allergische, maar ook met niet-allergische overgevoeligheid.

EHBO.nl

Niemand wil met lege handen staan bij een ongeval. Door te weten wat u kunt doen, kunt u snel iemand helpen.

Ned. Vereniging voor Diëtisten

Zoekt u een diëtist in de omgeving of met extra ervaring op een bepaald ziektebeeld? Gebruik dan de knop ‘Vind een diëtist’ .

Histamineallergie.nl

Histamine allergie kan verschillende dingen betekenen. Meestal bedoelen mensen die ‘histamine allergie’ zeggen ‘histamine intolerantie’.

Tarweallergie.nl

Bij een tarwe allergie treedt een allergische reactie op wanneer je een tarweproduct eet. Een tarwe allergie uit zich in een verstopte neus, jeuk of darmklachten.

Gezondheidsnet.nl

Nummer 1 in gezondheid. Alles over allergie in verschillende artikelen. Gezondheidsnet is een initiatief van Press Partners B.V in Baarn.

Dietcetera.nl

Hier alles over Maïs allergie. Maïs allergie is een voedselallergie is een vorm van voedselovergevoeligheid. Voedselovergevoeligheid is een overkoepelende term voor overgevoelige reacties op voedingsmiddelen.

Livaad.nl

Zoekt u naar glutenvrije producten ? Uniek in Nederland, Uniek in Europa,
Uniek in de wereld Ruim 35.000 artikelen in een database!

Schoolenallergie.nl

Ernstige allergieën zijn een uitdaging voor zowel ouders als voor het personeel op en de besturen van scholen. Veel scholen en kinderopvang worden geconfronteerd met een stijgend aantal gevallen van pinda-allergie, melkallergie, kippeneiallergie, en andere allergieën.

RAAcK.org

In het Regionaal Astma- en Allergiecentrum Kinderen (RAAcK) bundelen drie Nijmeegse instellingen hun krachten voor de behandeling van astma en allergieën bij kinderen. Lees hier meer over RAAck op onze site

Luchtbrug.nl

Jij hebt astma, maar wist je dat er in Nederland nog ongeveer 120.000 kinderen met astma zijn? JOUW ONLINE ASTMA KLINIEK

Nationale Hulpgids – Thuiszorg

Vind thuiszorg bij jou in de buurt.

KNO-winkel.nl

KNO-Winkel.nl wordt geadviseerd door KNO-artsen, Allergologen en Huisartsen. Dat is een vertrouwd idee.

Longalliantie.nl

De Long Alliantie Nederland (LAN) is de federatieve vereniging op het gebied van chronische longaandoeningen. Binnen de LAN bundelen partijen uit het longenveld, zoals patiëntenverenigingen beroepsverenigingen, zorgverzekeraars en bedrijven hun krachten. Doel is preventie en het verbeteren van de zorg voor longpatiënten.

Allergieplatform.nl

Kennis delen: lekker leven met een allergie!

IshetAllergie.nl

Doe deonline-allergietest, dan weet je het zeker!

Deglutentest.nl

Coeliake. Het zit in de familie.

ngmcs.nl

Wat is MCS ?
MCS staat voor Multiple Chemical Sensitivity ofwel Meervoudige Chemische Overgevoeligheid.
Mensen met MCS worden letterlijk ziek van alledaagse chemische stoffen en geuren.

FloravanNederland.nl

Ontdek Flora van Nederland, Aandacht voor exoten, Planten dichterbij.

Allesoverallergie.nl

Heeft u last van een verstopte neus of van niesbuien wanneer u bij iemand in huis komt die een kat heeft? Wat is een allergie voor huisdieren?

Zorgbelang-Nederland.nl

Bij het Adviespunt Zorgbelang kunt u terecht met uw vraag of klacht over de zorg.

Hartstichting.nl

Elke dag sterven 35 mensen aan een hartstilstand. Thuis of op straat. Snelle hulp van buurtgenoten redt levens bij een hartstilstand.

Kindenallergie.nl

Welkom op de website Kind en Allergie, door ouders, voor ouders! Hier kunnen ouders vele ervaringen en tips over het dagelijkse leven met allergie vinden.

NVVA Allergologie

Voedingscentrum.nl